Veelgestelde vragen
Heb je een vraag over onze muziekinstrumenten, levering of garantie? In deze sectie vind je snel en eenvoudig antwoorden op de meest gestelde vragen. Zo ben je altijd goed geïnformeerd voor je volgende muzikale aankoop bij Miremi.
Bestellingen & Aankopen
Hoe plaats ik een bestelling?
Hoe plaats ik een bestelling?
Bestellen bij Miremi is eenvoudig: kies je favoriete instrument of accessoire, voeg het toe aan je winkelwagen en volg de stappen naar de checkout.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Wil je iets wijzigen of annuleren? Neem dan snel contact met ons op via e-mail of telefoon, zodat we je bestelling kunnen aanpassen voordat deze wordt verzonden.
Zijn alle producten online ook verkrijgbaar in jullie winkel?
Zijn alle producten online ook verkrijgbaar in jullie winkel?
De meeste producten zijn zowel online als in onze winkel beschikbaar. Wil je zeker zijn dat het product op voorraad is? Neem dan even contact op voordat je langskomt.
Wat moet ik doen als een artikel niet op voorraad is?
Wat moet ik doen als een artikel niet op voorraad is?
Je kunt veilig online betalen met Bancontact, kredietkaart, iDEAL, PayPal, of via bankoverschrijving. In onze winkel kun je contant of met pin betalen.
Hoe kan ik betalen?
Hoe kan ik betalen?
Je kunt veilig online betalen met Bancontact, kredietkaart, iDEAL, PayPal, of via bankoverschrijving. In onze winkel kun je contant of met pin betalen.
Kan ik een bestelling ophalen in de winkel?
Kan ik een bestelling ophalen in de winkel?
Ja, je kunt tijdens het afrekenen kiezen voor ophalen in onze winkel. Je ontvangt een bevestiging zodra je bestelling klaarstaat.
Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Direct na je bestelling ontvang je een bevestiging via e-mail met alle details.
Retourneren & Ruilen
Retourneren & Ruilen
Retourneren & Ruilen
Ja, je kunt je aankoop binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, mits het product ongebruikt en in originele staat en verpakking is.
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Neem eerst contact met ons op via e-mail of telefoon. We begeleiden je vervolgens stap voor stap door het retourproces.
Kan ik mijn aankoop ruilen voor een ander artikel?
Kan ik mijn aankoop ruilen voor een ander artikel?
Absoluut! Neem contact met ons op of kom langs in de winkel, dan helpen we je graag met het vinden van een alternatief.
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourkosten, tenzij het product defect is geleverd of als er sprake is van een fout aan onze kant.
Wat moet ik doen als mijn artikel beschadigd of defect geleverd is?
Wat moet ik doen als mijn artikel beschadigd of defect geleverd is?
Neem direct contact met ons op zodat we zo snel mogelijk voor een passende oplossing kunnen zorgen.
Wanneer ontvang ik mijn geld terug?
Wanneer ontvang ik mijn geld terug?
Zodra wij het geretourneerde artikel hebben ontvangen en gecontroleerd, ontvang je binnen 5 werkdagen het aankoopbedrag terug via de oorspronkelijke betaalmethode.
Shipping & Tracking
Wat zijn de verzendkosten?
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten hangen af van het type product en je locatie. Tijdens het afrekenen worden deze kosten automatisch berekend.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Bestellingen worden doorgaans binnen 1-3 werkdagen verzonden. Na verzending ontvang je een trackingnummer waarmee je je pakket kunt volgen.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Na verzending ontvang je per e-mail een trackinglink waarmee je eenvoudig kunt zien waar je bestelling zich bevindt en wanneer deze wordt bezorgd.
Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een ander adres?
Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een ander adres?
Ja, je kunt tijdens het afrekenen eenvoudig een alternatief afleveradres opgeven.
Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Jazeker, wij verzenden naar verschillende Europese landen. Tijdens het afrekenen zie je direct of verzending naar jouw locatie mogelijk is en wat de kosten zijn.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij levering?
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij levering?
De bezorger zal het pakket bij de buren afgeven of op een afhaalpunt achterlaten. Je ontvangt een bericht hierover van de bezorgdienst.